- importsource = "03601315-2011-03.txt"
- Artículo:
Evaluation of computer tools for idea generation and team formation in project-based learning.
- Autor:
Ardaiz-Villanueva, Oscar
Nicuesa-Chacón, Xabier
Brene-Artazcoz, Oscar
Sanz de Acedo Lizarraga, María Luisa
Sanz de Acedo Baquedano, María Teresa.
- Página:
700
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 93314
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A case study of online instructional collaborative discussion activities for problem-solving using situated scenarios: An examination of content and behavior cluster analysis.
- Autor:
Hou, Huei-Tse.
- Página:
712
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 93315
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The efficient virtual learning environment: A case study of web 2.0 tools and Windows live spaces.
- Autor:
Uzunboylu, Hüseyin
Bicen, Hüseyin
Cavus, Nadire.
- Página:
720
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 93316
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using learning styles and viewing styles in streaming video.
- Autor:
de Boer, Jelle
Kommers, Piet A.M.
de Brock, Bert.
- Página:
727
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 93317
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From access to usage: The divide of self-reported digital skills among adolescents.
- Autor:
Zhong, Zhi-Jin.
- Página:
736
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 93318
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo