1. importsource = "03601315-2011-03.txt"
Se encontraron 74 resultados.
Artículo:

Evaluation of computer tools for idea generation and team formation in project-based learning.

Autor:

Ardaiz-Villanueva, Oscar

Nicuesa-Chacón, Xabier

Brene-Artazcoz, Oscar

Sanz de Acedo Lizarraga, María Luisa

Sanz de Acedo Baquedano, María Teresa.

Página:

700

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93314
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A case study of online instructional collaborative discussion activities for problem-solving using situated scenarios: An examination of content and behavior cluster analysis.

Autor:

Hou, Huei-Tse.

Página:

712

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93315
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The efficient virtual learning environment: A case study of web 2.0 tools and Windows live spaces.

Autor:

Uzunboylu, Hüseyin

Bicen, Hüseyin

Cavus, Nadire.

Página:

720

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93316
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using learning styles and viewing styles in streaming video.

Autor:

de Boer, Jelle

Kommers, Piet A.M.

de Brock, Bert.

Página:

727

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93317
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

From access to usage: The divide of self-reported digital skills among adolescents.

Autor:

Zhong, Zhi-Jin.

Página:

736

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93318
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo