- importsource = "03601315-2012-01.txt"
- Artículo:
The relationship between frequency of Facebook use, participation in Facebook activities, and student engagement
- Autor:
Reynol Junco
- Página:
162
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 93398
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Split-attention and redundancy effects on mobile learning in physical environments
- Autor:
Tzu-Chien Liu
Yi-Chun Lin
Meng-Jung Tsai
Fred Paas
- Página:
172
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 93399
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Scaffolding strategies for supporting middle school students’ online inquiry processes
- Autor:
Meilan Zhang
Chris Quintana
- Página:
181
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 93400
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of a digital intervention on the development of algebraic expertise
- Autor:
Christian Bokhove
Paul Drijvers
- Página:
197
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 93401
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing an adaptive web-based learning system based on students’ cognitive styles identified online
- Autor:
Jia-Jiunn Lo
Ya-Chen Chan
Shiou-Wen Yeh
- Página:
209
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 93402
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo