- importsource = "03601315-2012-04.txt"
- Artículo:
Little experience with ICT: Are they really the Net Generation student-teachers?
- Autor:
Hyo-Jeong So
Hyungshin Choi
Wei Ying Lim
- Página:
1234
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-04.txt
- Documento número 93487
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An online game approach for improving students’ learning performance in web-based problem-solving activities
- Autor:
Gwo-Jen Hwang
Po-Han Wu
Chi-Chang Chen
- Página:
1246
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-04.txt
- Documento número 93488
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Semi-automatic assembly of learning resources
- Autor:
K. Verbert
X. Ochoa
M. Derntl
- Página:
1257
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-04.txt
- Documento número 93489
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessing the effects of different multimedia materials on emotions and learning performance for visual and verbal style learners
- Autor:
Chih-Ming Chen
Ying-Chun Sun
- Página:
1273
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-04.txt
- Documento número 93490
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Managerial action and sensemaking in e-learning implementation in Brazilian business schools
- Autor:
Angilberto Sabino de Freitas
Rodrigo Bandeira-de-Mello
- Página:
1286
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-04.txt
- Documento número 93491
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo