1. importsource = "03601315-2012-09.txt"
Se encontraron 116 resultados.
Artículo:

Exploring the TPACK of Taiwanese elementary mathematics and science teachers with respect to use of interactive whiteboards

Autor:

Syh-Jong Jang, Meng-Fang Tsai

Página:

327

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 93530
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Digital storytelling for enhancing student academic achievement, critical thinking, and learning motivation: A year-long experimental study

Autor:

Ya-Ting C. Yang, Wan-Chi I. Wu

Página:

339

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 93531
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Knowledge maps for e-learning

Autor:

Jae Hwa Lee, Aviv Segev

Página:

353

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 93532
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Building virtual cities, inspiring intelligent citizens: Digital games for developing students’ problem solving and learning motivation

Autor:

Ya-Ting Carolyn Yang

Página:

365

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 93533
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Promoting and scaffolding argumentation through reflective asynchronous discussions

Autor:

Huann-shyang Lin, Zuway-R. Hong, Frances Lawrenz

Página:

378

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 93534
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo