1. importsource = "03601315-2012-11.txt"
Se encontraron 44 resultados.
Artículo:

Unpacking self and socio dialectics within learners' interactive play

Autor:

Azilawati Jamaludin, Mi Song Kim, Wei Loong David Hung

Página:

1009

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-11.txt

  • Documento número 93588
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The roles of embedded monitoring requests and questions in improving mental models of computer-based scientific text

Autor:

Lesley G. Hathorn, Katherine A. Rawson

Página:

1021

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-11.txt

  • Documento número 93589
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Prompting authentic blogging practice in an online graduate course

Autor:

Wendy Freeman, Clare Brett

Página:

1032

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-11.txt

  • Documento número 93590
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Assessment of 21st century ICT skills in Chile: Test design and results from high school level students

Autor:

Magdalena Claro, David D. Preiss, Ernesto San Martín, Ignacio Jara, J. Enrique Hinostroza, Susana Valenzuela, Flavio Cortes, Miguel Nussbaum

Página:

1042

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-11.txt

  • Documento número 93591
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An investigation of mobile learning readiness in higher education based on the theory of planned behavior

Autor:

Jongpil Cheon, Sangno Lee, Steven M. Crooks, Jaeki Song

Página:

1054

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-11.txt

  • Documento número 93592
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo