- importsource = "03601315-2012-11.txt"
- Artículo:
Unpacking self and socio dialectics within learners' interactive play
- Autor:
Azilawati Jamaludin, Mi Song Kim, Wei Loong David Hung
- Página:
1009
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 93588
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The roles of embedded monitoring requests and questions in improving mental models of computer-based scientific text
- Autor:
Lesley G. Hathorn, Katherine A. Rawson
- Página:
1021
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 93589
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Prompting authentic blogging practice in an online graduate course
- Autor:
Wendy Freeman, Clare Brett
- Página:
1032
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 93590
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessment of 21st century ICT skills in Chile: Test design and results from high school level students
- Autor:
Magdalena Claro, David D. Preiss, Ernesto San Martín, Ignacio Jara, J. Enrique Hinostroza, Susana Valenzuela, Flavio Cortes, Miguel Nussbaum
- Página:
1042
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 93591
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An investigation of mobile learning readiness in higher education based on the theory of planned behavior
- Autor:
Jongpil Cheon, Sangno Lee, Steven M. Crooks, Jaeki Song
- Página:
1054
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 93592
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo