- importsource = "03601315-2013-05.txt"
- Artículo:
Removing obstacles to the pedagogical changes required by Jonassen's vision of authentic technology-enabled learning
- Autor:
Peggy A. Ertmer
Anne Ottenbreit-Leftwich
- Página:
175
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
64
- Periodo:
mayo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-05.txt
- Documento número 93740
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Problem solving learning environments and assessment: A knowledge space theory approach
- Autor:
Peter Reimann
Michael Kickmeier-Rust
Dietrich Albert
- Página:
183
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
64
- Periodo:
mayo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-05.txt
- Documento número 93741
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluation of learning outcomes using an educational iPhone game vs. traditional game
- Autor:
David Furió
Santiago González-Gancedo
M.-Carmen Juan
- Página:
1
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
64
- Periodo:
mayo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-05.txt
- Documento número 984546
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of the size and weight of a mobile device on an educational game
- Autor:
David Furió
Santiago González-Gancedo
M.-Carmen Juan
- Página:
24
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
64
- Periodo:
mayo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-05.txt
- Documento número 984547
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Improving teacher candidates' knowledge of phonological awareness: A multimedia approach
- Autor:
Michael J. Kennedy
Melissa K. Driver
Paige C. Pullen
- Página:
42
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
64
- Periodo:
mayo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-05.txt
- Documento número 984548
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo