1. importsource = "03601315-2013-05.txt"
Se encontraron 34 resultados.
Artículo:

Removing obstacles to the pedagogical changes required by Jonassen's vision of authentic technology-enabled learning

Autor:

Peggy A. Ertmer

Anne Ottenbreit-Leftwich

Página:

175

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

64

Periodo:

mayo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-05.txt

  • Documento número 93740
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Problem solving learning environments and assessment: A knowledge space theory approach

Autor:

Peter Reimann

Michael Kickmeier-Rust

Dietrich Albert

Página:

183

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

64

Periodo:

mayo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-05.txt

  • Documento número 93741
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluation of learning outcomes using an educational iPhone game vs. traditional game

Autor:

David Furió

Santiago González-Gancedo

M.-Carmen Juan

Página:

1

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

64

Periodo:

mayo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-05.txt

  • Documento número 984546
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effects of the size and weight of a mobile device on an educational game

Autor:

David Furió

Santiago González-Gancedo

M.-Carmen Juan

Página:

24

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

64

Periodo:

mayo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-05.txt

  • Documento número 984547
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Improving teacher candidates' knowledge of phonological awareness: A multimedia approach

Autor:

Michael J. Kennedy

Melissa K. Driver

Paige C. Pullen

Página:

42

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

64

Periodo:

mayo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-05.txt

  • Documento número 984548
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo