- importsource = "03601315-2013-09.txt"
- Artículo:
Toward the effective use of educational program animations: The roles of student's engagement and topic complexity
- Autor:
Jaime Urquiza-Fuentes
J. Ángel Velázquez-Iturbide
- Página:
178
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 93772
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Examining social adjustment to college in the age of social media: Factors influencing successful transitions and persistence
- Autor:
Rebecca Gray
Jessica Vitak
Emily W. Easton
- Página:
193
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 93773
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Critical success factors for motivating and sustaining women's ICT learning
- Autor:
Feng-Yang Kuo
Fan-Chuan Tseng
Cecilia I.C. Lin
- Página:
208
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 93774
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using online cognitive tasks to predict mathematics low school achievement
- Autor:
Caroline Di Bernardi Luft
July Silveira Gomes
Daniel Priori
- Página:
219
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 93775
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Integrating reviewing strategies into shared electronic note-taking: Questioning, summarizing and note reading
- Autor:
Chiung-Hui Chiu
Chiu-Yi Wu
Hsiao-Wei Cheng
- Página:
229
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 93776
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo