1. importsource = "03601315-2013-09.txt"
Se encontraron 44 resultados.
Artículo:

Toward the effective use of educational program animations: The roles of student's engagement and topic complexity

Autor:

Jaime Urquiza-Fuentes

J. Ángel Velázquez-Iturbide

Página:

178

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 93772
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Examining social adjustment to college in the age of social media: Factors influencing successful transitions and persistence

Autor:

Rebecca Gray

Jessica Vitak

Emily W. Easton

Página:

193

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 93773
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Critical success factors for motivating and sustaining women's ICT learning

Autor:

Feng-Yang Kuo

Fan-Chuan Tseng

Cecilia I.C. Lin

Página:

208

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 93774
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using online cognitive tasks to predict mathematics low school achievement

Autor:

Caroline Di Bernardi Luft

July Silveira Gomes

Daniel Priori

Página:

219

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 93775
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Integrating reviewing strategies into shared electronic note-taking: Questioning, summarizing and note reading

Autor:

Chiung-Hui Chiu

Chiu-Yi Wu

Hsiao-Wei Cheng

Página:

229

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 93776
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo