1. importsource = "03601315-2014-06.txt"
Se encontraron 48 resultados.
Artículo:

Does ICT matter for effectiveness and efficiency in mathematics education?

Autor:

Kristof De Witte

Página:

173

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

75

Periodo:

Junio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-06.txt

  • Documento número 93828
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Blended learning in higher education: Institutional adoption and implementation

Autor:

Wendy W. Porter

Página:

185

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

75

Periodo:

Junio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-06.txt

  • Documento número 93829
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluation of a meta-tutor for constructing models of dynamic systems

Autor:

Lishan Zhang

Página:

196

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

75

Periodo:

Junio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-06.txt

  • Documento número 93830
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Where is the evidence? A meta-analysis on the role of argumentation for the acquisition of domain-specific knowledge in computer-supported collaborative learning

Autor:

Christof Wecker

Página:

218

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

75

Periodo:

Junio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-06.txt

  • Documento número 93831
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Why fifth- and seventh-graders submit off-task responses to a web-based reading comprehension tutor rather than expected learning responses

Autor:

Bonnie J.F. Meyer

Página:

229

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

75

Periodo:

Junio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-06.txt

  • Documento número 93832
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo