- importsource = "03601315-2014-10.txt"
- Artículo:
Supporting teachers in guiding collaborating students: Effects of learning analytics in CSCL
- Autor:
Anouschka van Leeuwen
Jeroen Janssen
Gijsbert Erkens
- Página:
28
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 984695
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effect of electronic books on enhancing emergent literacy skills of pre-school children
- Autor:
Fathi M. Ihmeideh
- Página:
40
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 984696
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning with desktop virtual reality: Low spatial ability learners are more positively affected
- Autor:
Elinda Ai-Lim Lee
Kok Wai Wong
- Página:
49
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 984697
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Augmented reality in informal learning environments: A field experiment in a mathematics exhibition
- Autor:
Peter Sommerauer
Oliver Müller
- Página:
59
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 984698
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Flow, social interaction anxiety and salivary cortisol responses in serious games: A quasi-experimental study
- Autor:
Cyril Brom
Michaela Buchtová
Vít Šisler
- Página:
69
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 984699
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo