1. importsource = "03601315-2014-10.txt"
Se encontraron 26 resultados.
Artículo:

Supporting teachers in guiding collaborating students: Effects of learning analytics in CSCL

Autor:

Anouschka van Leeuwen

Jeroen Janssen

Gijsbert Erkens

Página:

28

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 984695
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effect of electronic books on enhancing emergent literacy skills of pre-school children

Autor:

Fathi M. Ihmeideh

Página:

40

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 984696
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning with desktop virtual reality: Low spatial ability learners are more positively affected

Autor:

Elinda Ai-Lim Lee

Kok Wai Wong

Página:

49

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 984697
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Augmented reality in informal learning environments: A field experiment in a mathematics exhibition

Autor:

Peter Sommerauer

Oliver Müller

Página:

59

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 984698
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Flow, social interaction anxiety and salivary cortisol responses in serious games: A quasi-experimental study

Autor:

Cyril Brom

Michaela Buchtová

Vít Šisler

Página:

69

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 984699
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo