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Artículo:

Influence of Self-Affirmation on Responses to Gain- Versus Loss-Framed Antismoking Messages

Autor:

Xiaoquan Zhao

Xiaoli Nan

Página:

493

Publicación:

Human Communication Research

Volúmen:

36

Número:

4

Periodo:

Octubre 2010

ISSN:

03603989

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  • Documento número 1083982
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Artículo:

An Evaluation of Two Characterizations of the Relationships Between Problematic Internet Use, Time Spent Using the Internet, and Psychosocial Problems

Autor:

Robert S. Tokunaga

Stephen A. Rains

Página:

512

Publicación:

Human Communication Research

Volúmen:

36

Número:

4

Periodo:

Octubre 2010

ISSN:

03603989

SrcID:

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  • Documento número 1083983
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Artículo:

Bridging Social Capital in Online Communities: Heterogeneity and Social Tolerance of Online Game Players in Japan

Autor:

Tetsuro Kobayashi

Página:

546

Publicación:

Human Communication Research

Volúmen:

36

Número:

4

Periodo:

Octubre 2010

ISSN:

03603989

SrcID:

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Artículo:

Are Norms of Disclosure of Online and Offline Personal Information Associated with the Disclosure of Personal Information Online?

Autor:

Gustavo S. Mesch

Guy Beker

Página:

570

Publicación:

Human Communication Research

Volúmen:

36

Número:

4

Periodo:

Octubre 2010

ISSN:

03603989

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Artículo:

Dimensions of Leadership and Social Influence in Online Communities

Autor:

David Huffaker

Página:

593

Publicación:

Human Communication Research

Volúmen:

36

Número:

4

Periodo:

Octubre 2010

ISSN:

03603989

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