- isn = "03054985"
- Artículo:
Religious freedom and rendering to Caesar: reading democratic and faith-based values in curriculum, pedagogy and policy.Citation
- Autor:
Pike, Mark A..
- Página:
133
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
abril 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-02.txt
- Documento número 612842
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Choosing in schools: locating the benefits of specialisation.Citation
- Autor:
Davies, Peter
Davies, Neil
Hutton, David
Adnett, Nick
Coe, Robert.
- Página:
147
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
abril 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-02.txt
- Documento número 612843
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mentoring and target-setting in a secondary school in England: an evaluation of aims and benefits.Citation
- Autor:
Younger, Mike
Warrington, Molly.
- Página:
169
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
abril 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-02.txt
- Documento número 612844
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Why Abiturienten do an apprenticeship before going to university: the role of 'double qualifications' in Germany.Citation
- Autor:
Pilz, Matthias.
- Página:
187
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
abril 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-02.txt
- Documento número 612845
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparability of examination standards between subjects: an international perspective.Citation
- Autor:
Lamprianou, Iasonas.
- Página:
205
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
abril 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-02.txt
- Documento número 612846
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Enlace directo