- pub = ("English teaching professional")
- Artículo:
In the mood for Moodle
- Resumen:
Jeff Stanford explains what Moodle is and what it can do for you
- Página:
58
- Sección:
Technology
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 144964
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Webwatcher
- Resumen:
Russell Stannard finds a wealth of entertaining material in old government information films
- Página:
61
- Sección:
Technology
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 144965
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Preparing to teach...
- Autor:
John Potts
- Resumen:
Present perfect and for/since
- Página:
40
- Sección:
Regular features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 144966
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Activity corner: two activities for practising the present perfect
- Autor:
Jon Marks
- Página:
48
- Sección:
Regular features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 144967
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Under the spotlight
- Resumen:
In this column Rose Senior explains why certain teaching techniques and class management strategies are effective, and identifies specific issues that can assist all language teacher in improving the quality of their teaching
- Página:
63
- Sección:
Regular features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 144968
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Enlace directo