- pub = ("HIGHER EDUCATION POLICY ISSN 09528733")
- Artículo:
Entry settlements in Australian higher education.
- Autor:
T. Gale
- Página:
69
- Publicación:
HIGHER EDUCATION POLICY ISSN 09528733
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
MARCH 1999
- SrcID:
1999-01HIG.TXT
- Documento número 1496031
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:03:46 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:03:46 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A forecasting methodology for academic man power requirements in a small sized technical university.
- Autor:
A. S. Aldosary
- Página:
93
- Publicación:
HIGHER EDUCATION POLICY ISSN 09528733
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
MARCH 1999
- SrcID:
1999-01HIG.TXT
- Documento número 1496032
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:03:46 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:03:46 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Establishing teaching staff requirements for university academic programmes.
- Autor:
F. W. 0. Aduol
- Página:
101
- Publicación:
HIGHER EDUCATION POLICY ISSN 09528733
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
MARCH 1999
- SrcID:
1999-01HIG.TXT
- Documento número 1496033
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:03:46 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:03:46 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Power and influence in higher education.
- Autor:
Edward A. Blackwell
Peter J. Cistone
- Página:
111
- Publicación:
HIGHER EDUCATION POLICY ISSN 09528733
- Volúmen:
12
- Número:
2
- Periodo:
JUNE 1999
- SrcID:
1999-02HIG.TXT
- Documento número 1496034
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Moving 'social reform' to center stage: lessons from higher education in Ecuador.
- Autor:
Kenneth P. Jameson
- Página:
123
- Publicación:
HIGHER EDUCATION POLICY ISSN 09528733
- Volúmen:
12
- Número:
2
- Periodo:
JUNE 1999
- SrcID:
1999-02HIG.TXT
- Documento número 1496035
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
- Enlace directo