- sec = "Classroom"
- Artículo:
From job to profession
- Autor:
Adnan Tahir
- Resumen:
Considers the teacher’s role: profesional or worker?
- Página:
17
- Sección:
In the classroom
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
66
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2010-01.txt
- Documento número 145121
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comics in the classroom
- Autor:
Thom Kiddle
- Resumen:
The author sees the learners takes control
- Página:
20
- Sección:
In the classroom
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
66
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2010-01.txt
- Documento número 145122
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Games: why, how, when and what?
- Autor:
Justyna Walczak
- Resumen:
The author considers some thing to bear in mind before we start playing games
- Página:
22
- Sección:
In the classroom
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
66
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2010-01.txt
- Documento número 145123
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Integrated language experiences
- Autor:
Shaheen Subhan
- Resumen:
Suggestions of a story as a springboard for multiple activities
- Página:
24
- Sección:
In the classroom
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
66
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2010-01.txt
- Documento número 145124
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Phrasal verbs? They’re easy!
- Autor:
John Ryan
- Resumen:
Gets through two more prepositions
- Página:
26
- Sección:
In the classroom
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
66
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2010-01.txt
- Documento número 145125
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Enlace directo