- isn = "09388982"
- Artículo:
Visual depictions as information organizers for enhancing achievement of students with learning disabilities
- Autor:
Joe N- Crank
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-03.txt
- Documento número 1634239
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Combining classwide curriculum-based measurement and peer tutoring to help general educators provide adaptive education
- Autor:
Norris B. Phillips
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-03.txt
- Documento número 1634240
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Computer-assisted instruction with constant time delay to teach multiplication facts to students with learning disabilities
- Autor:
Susan T. Koscinski
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-03.txt
- Documento número 1634241
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using a graduate word problem sequence to promote problem-solving skills
- Autor:
Susan Peterson Miller
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-03.txt
- Documento número 1634242
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Spelling interventions: a review of literature and implications for instruction for students with learning disabilities
- Autor:
Jane Gordon
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-03.txt
- Documento número 1634243
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo