- importsource = "03601315-2012-01.txt"
- Artículo:
Utilising a collaborative macro-script to enhance student engagement: A mixed method study in a 3D virtual environment
- Autor:
Hara Bouta
Symeon Retalis
Fotini Paraskeva
- Página:
501
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984248
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Game-based curriculum and transformational play: Designing to meaningfully positioning person, content, and context
- Autor:
Sasha Barab
Patrick Pettyjohn
Melissa Gresalfi
Charlene Volk
Maria Solomou
- Página:
518
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984249
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Stochastic frontier estimation of efficient learning in video games
- Autor:
Karla R. Hamlen
- Página:
534
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984250
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The interplay between cognitive and motivational variables in a supportive online learning system for secondary physical education
- Autor:
Ching-Huei Chen
I.-Chia Wu
- Página:
542
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984251
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Studying teacher selection of resources in an ultra-large scale interactive system: Does metadata guide the way?
- Autor:
Samuel Abramovich
Christian Schunn
- Página:
551
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984252
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo