- isn = "09388982"
- Artículo:
Instruction in the Use of morphemes: a case review
- Autor:
Karen Hux
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-03.txt
- Documento número 1634244
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The development of a competence list for teacher of students with learning disabilities
- Autor:
Anne Graves
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-03.txt
- Documento número 1634245
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of goal and test-taking strategies on the computation performance of students with learning disabilities
- Autor:
Keith W. Whinnery
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-04.txt
- Documento número 1634246
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Rhyming skills: differentiating among mildly mentally retarded, learning disabled, and normally achieving students
- Autor:
Marcia S. Scott
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-04.txt
- Documento número 1634247
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cognitive strategy instruction and mathematical problem-solving performance of students with learning disabilities
- Autor:
Marjorie Montague
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-04.txt
- Documento número 1634248
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo