- isn = "09388982"
- Artículo:
Peer-mediated reading instruction in special education resource rooms
- Autor:
Patricia G. Mathes
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-04.txt
- Documento número 1634249
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Dropouts with learning disabilities: what happens to them as young adults?
- Autor:
Patricia L. Stillington
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-04.txt
- Documento número 1634250
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effectiveness of the Lindamood auditory discrimination in depth program with students with learning disabilities
- Autor:
Karen M. Kennedy
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-04.txt
- Documento número 1634251
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of a recall enhancement routine in the performance of secondary students with and without learning disabilities
- Autor:
Janis A. Bulgren
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-01.txt
- Documento número 1634252
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Social information-processing skills of students with learning disabilities
- Autor:
Hana Tur-Kaspa
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-01.txt
- Documento número 1634253
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo