- importsource = "00219584-2007-03.txt"
- Artículo:
Known-to-Unknown Approach To Teach about Coulomb's Law
- Autor:
P. K. Thamburaj
- Página:
438
- Sección:
Especially for High School Teachers
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-03.txt
- Documento número 803741
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Roles of Acids and Bases in Enzyme Catalysis
- Autor:
Hilton M. Weiss
- Página:
440
- Sección:
Especially for High School Teachers
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-03.txt
- Documento número 803742
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A "Classic Papers" Approach to Teaching Undergraduate Organometallic Chemistry
- Autor:
Andrew P. Duncan
Adam R. Johnson
- Página:
443
- Sección:
Especially for High School Teachers
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-03.txt
- Documento número 803743
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:13 a. m.
- Enlace directo
- Autor:
Hurricanes as Heat Engines: Two Undergraduate Problems
Pekka Pyykkö
- Página:
447
- Sección:
Especially for High School Teachers
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-03.txt
- Documento número 803744
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Discovering the Thermodynamics of Simultaneous Equilibria. An Entropy Analysis Activity Involving Consecutive Equilibria
- Autor:
Thomas H. Bindel
- Página:
449
- Sección:
Especially for High School Teachers
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-03.txt
- Documento número 803745
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:13 a. m.
- Enlace directo