- isn = "1537260x"
- Artículo:
The endurance: Shackleton´s legendary Antarctic expedition
- Autor:
Carolina Alexander
Joseph Dorman
Joann K. Williams
- Página:
532
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
5
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2006
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2006-04.txt
- Documento número 831866
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evidence-Based Inquiry, Learning, and Education: What Are the Pros and Cons?
- Autor:
Ashkanasy, Neal M..
- Página:
5
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
6
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2007
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2007-01.txt
- Documento número 831867
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Even if the Tower Is "Ivory," It Isn't "White:" Understanding the Consequences of Faculty Cynicism.
- Autor:
Bedeian, Arthur G.
- Página:
9
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
6
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2007
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2007-01.txt
- Documento número 831868
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Does the 360 Feedback Process Create Actionable Knowledge Equally Across Cultures?
- Autor:
Shipper, Frank
Hoffman, Richard C.
Rotondo, Denise M.
- Página:
50
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
6
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2007
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2007-01.txt
- Documento número 831869
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Meta-Analysis of the Predictive Validity of the Graduate Management Admission Test (GMAT) and Undergraduate Grade Point Average (UGPA) for Graduate Student Academic Performance.
- Autor:
Kuncel, Nathan R.
Credé, Marcus
Thomas, Lisa L
- Página:
51
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
6
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2007
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2007-01.txt
- Documento número 831870
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:55 a. m.
- Enlace directo