1. isn = "1537260x"
Se encontraron 1915 resultados.
Artículo:

The endurance: Shackleton´s legendary Antarctic expedition

Autor:

Carolina Alexander

Joseph Dorman

Joann K. Williams

Página:

532

Publicación:

Academy of Management Learning and Education

Volúmen:

5

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2006

ISSN:

1537260X

SrcID:

1537260X-2006-04.txt

  • Documento número 831866
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:55 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:55 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evidence-Based Inquiry, Learning, and Education: What Are the Pros and Cons?

Autor:

Ashkanasy, Neal M..

Página:

5

Publicación:

Academy of Management Learning and Education

Volúmen:

6

Número:

1

Periodo:

Marzo 2007

ISSN:

1537260X

SrcID:

1537260X-2007-01.txt

  • Documento número 831867
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:55 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:55 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Even if the Tower Is "Ivory," It Isn't "White:" Understanding the Consequences of Faculty Cynicism.

Autor:

Bedeian, Arthur G.

Página:

9

Publicación:

Academy of Management Learning and Education

Volúmen:

6

Número:

1

Periodo:

Marzo 2007

ISSN:

1537260X

SrcID:

1537260X-2007-01.txt

  • Documento número 831868
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:55 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:55 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Does the 360 Feedback Process Create Actionable Knowledge Equally Across Cultures?

Autor:

Shipper, Frank

Hoffman, Richard C.

Rotondo, Denise M.

Página:

50

Publicación:

Academy of Management Learning and Education

Volúmen:

6

Número:

1

Periodo:

Marzo 2007

ISSN:

1537260X

SrcID:

1537260X-2007-01.txt

  • Documento número 831869
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:55 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:55 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Meta-Analysis of the Predictive Validity of the Graduate Management Admission Test (GMAT) and Undergraduate Grade Point Average (UGPA) for Graduate Student Academic Performance.

Autor:

Kuncel, Nathan R.

Credé, Marcus

Thomas, Lisa L

Página:

51

Publicación:

Academy of Management Learning and Education

Volúmen:

6

Número:

1

Periodo:

Marzo 2007

ISSN:

1537260X

SrcID:

1537260X-2007-01.txt

  • Documento número 831870
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:55 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:55 a. m.
  • Enlace directo