- sec = ("Chemical Education Today")
- Artículo:
Book & Media Reviews: Organic Synthesis: Strategy and Control (Paul Wyatt and Stuart Warren)
- Autor:
Richard Pagni
- Página:
785
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
6
- Periodo:
June 2008
- ISSN:
0029584
- SrcID:
00219584-2008-06.txt
- Documento número 652069
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Global Leadership in Science and Technology
- Autor:
John W. Moore
- Página:
807
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
6
- Periodo:
june 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-06.txt
- Documento número 1138048
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Especially for High School Teachers. Chemistry Teacher Connections
- Autor:
Diana S. Mason
- Página:
809
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
6
- Periodo:
june 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-06.txt
- Documento número 1138049
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Research Advances: Mechanism of Copper Acquisition by Methanotrophs; Honey Bees Use Pheromone To Delay Behavioral Maturation; Liquid Crystal Cylinders
- Autor:
Angela G. King
- Página:
810
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
6
- Periodo:
june 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-06.txt
- Documento número 1138050
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Professional Infrastructure for Supporting the Undergraduate Research Enterprise on Campus
- Página:
825
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
6
- Periodo:
june 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-06.txt
- Documento número 1138051
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Enlace directo