1. importsource = "00092479-2005-04.txt"
Se encontraron 39 resultados.
Artículo:

Analogies

Autor:

María J. Fernández Torres

Resumen:

Those little tricks that help students to understand basic concepts in chemical engineering

Página:

302

Sección:

Classroom

Publicación:

Chemical Engineering Education

Volúmen:

39

Número:

4

Periodo:

Fall 2005

ISSN:

00092479

SrcID:

00092479-2005-04.txt

  • Documento número 840548
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teaching semiphysical modeling to ChE students using a brine water mixing tank experiment

Autor:

Daniel E. Rivera

Página:

308

Sección:

Classroom

Publicación:

Chemical Engineering Education

Volúmen:

39

Número:

4

Periodo:

Fall 2005

ISSN:

00092479

SrcID:

00092479-2005-04.txt

  • Documento número 840549
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Heat transfer analysis and the path forward in a student project on the Splenda sucralose process

Autor:

Dong Hee Oh

William H. Akers

Página:

316

Sección:

Learning in industry

Publicación:

Chemical Engineering Education

Volúmen:

39

Número:

4

Periodo:

Fall 2005

ISSN:

00092479

SrcID:

00092479-2005-04.txt

  • Documento número 840550
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A freshman design experience

Autor:

Amber Barritt

Jack Drwiega

Rufus Carter

Resumen:

Multidisciplinary design of a potable water treatment plant

Página:

296

Sección:

Curriculum

Publicación:

Chemical Engineering Education

Volúmen:

39

Número:

4

Periodo:

Fall 2005

ISSN:

00092479

SrcID:

00092479-2005-04.txt

  • Documento número 840551
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Assessing the incorporation of green engineering into a design oriented heat transfer course

Autor:

Ann Marie Flynn

Página:

320

Sección:

Curriculum

Publicación:

Chemical Engineering Education

Volúmen:

39

Número:

4

Periodo:

Fall 2005

ISSN:

00092479

SrcID:

00092479-2005-04.txt

  • Documento número 840552
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:52 a. m.
  • Enlace directo