- importsource = "00131784-2002-02.txt"
- Artículo:
Large Schools Are on the Increase. How Do They Surmount Problems and Encourage Excellence?
- Autor:
Rick Allen
- Página:
36
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-02.txt
- Documento número 1637913
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Few Parents or Teachers Actively Seek Smaller Schools, But They do Have Favorable Attitudes Toward Small Classes
- Autor:
Jean Johnson
- Página:
42
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-02.txt
- Documento número 1637914
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Certain Policies and Governance Structures Can Interfere With Running Effective Small Schools
- Autor:
Mary Anne Raywid
- Página:
47
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-02.txt
- Documento número 1637915
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Believing That Smallness Is Linked with Achievement, Safety, and Cost-effectiveness, the Bill & Melinda Gates Foundation Supports Small High Schools
- Autor:
Tom Vander Ark
- Página:
55
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-02.txt
- Documento número 1637916
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
When It Comes to Ensuring Quality, Smallness Is a Beneficial-But Not a Sufficient-Characteristic for High Schools
- Autor:
Pedro A. Noguera
- Página:
60
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-02.txt
- Documento número 1637917
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Enlace directo