- importsource = "00131784-2005-09.txt"
- Artículo:
Special reports
- Sub título:
What parents think about after-school time
- Autor:
Deborah Perkins Gough
- Sección:
Online
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
1
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-09.txt
- Documento número 133448
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
EL study guide
- Autor:
Naomi Thiers
- Resumen:
For professional development and study groups
- Sección:
Online
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
1
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-09.txt
- Documento número 133449
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Valuing children
- Sub título:
Perspectives
- Autor:
Marge Scherer
- Página:
7
- Sección:
Departments
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
1
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-09.txt
- Documento número 840674
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What does it mean to educate the whole child?
- Autor:
Nel Noddings
- Resumen:
A democratic society demands more of its schools than producing graduates proficient in reading and math
- Página:
8
- Sección:
The whole child
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
1
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-09.txt
- Documento número 840675
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Back to whole
- Autor:
Elliot Eisner
- Resumen:
The author looks at the dominating values guiding our current reform efforts
- Página:
14
- Sección:
The whole child
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
1
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-09.txt
- Documento número 840676
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo