- importsource = "00131784-2009-02.txt"
- Artículo:
Teacher learning: what matters?
- Autor:
Linda Darling – Hammond
Nikoles Richardson
- Resumen:
A new paradigm – the professional learning community – emerges
- Página:
46
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-02.txt
- Documento número 631334
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Supporting teacher learning teams
- Autor:
Steve Chappuis
Jan Chappuis
Rick Stiggins
- Resumen:
Ongoing, job – embedded, collaborative learning replaces one – day workshops
- Página:
56
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-02.txt
- Documento número 631335
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
High – leverage strategies for principal Leadership
- Autor:
Richard DuFour
Robert J. Marzano
- Resumen:
Working with teams of teachers yields more benefits than does one – one observation and evaluation
- Página:
62
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-02.txt
- Documento número 631336
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Come to the fair
- Autor:
Sheila Dahaner
Jon Price
Paula Kluth
- Resumen:
A K – 8 school celebrates staff expertise
- Página:
70
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-02.txt
- Documento número 631337
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Unraveling reliability
- Autor:
James Popham
- Página:
77
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-02.txt
- Documento número 631338
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo