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Se encontraron 44 resultados.
Artículo:

The Knowledge-Creating Company

Autor:

Ikujiro Nonaka

Resumen:

Japanese companies, masters of manufactur-ing, have also been leaders in the creation, management, and use of knowledge - espe-cially the tacit and often subjective insights, intuitions, and ideas of employees.

Página:

162

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

85

Número:

7-8

Periodo:

Julio - Agosto 2007

ISSN:

001780121

SrcID:

00178012-2007-07.txt

  • Documento número 802222
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:05 a. m.
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Artículo:

ARoadMap for Natural Capitalism

Autor:

Amory B. Lovins

L. Hunter Lovins

Paul Hawken

Resumen:

Some farsighted companies have shown that it's possible to offer better products and more-innovative ser-vices at a significantly lower cost by being upto 100 times more efficient in the use of natural resources. Can you compete if you don't follow suit?

Página:

172

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

85

Número:

7-8

Periodo:

Julio - Agosto 2007

ISSN:

001780121

SrcID:

00178012-2007-07.txt

  • Documento número 802223
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:05 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:05 a. m.
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Artículo:

The Four Principies of Enduring Success

Autor:

Christian Stadler

Resumen:

When a company ¡s doing well, how would anyone know ¡f it could improve? A landmark benchmarking study - compar-¡ng prosperous companies with firms that have done even better - points the way.

Página:

62

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

85

Número:

7-8

Periodo:

Julio - Agosto 2007

ISSN:

001780121

SrcID:

00178012-2007-07.txt

  • Documento número 751817
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:07 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:07 a. m.
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Artículo:

Lessons from Toyota's Long Orive

Autor:

Katsuaki Watanabe

Thomas A. Stewart

Anand P. Raman

Resumen:

Toyota's president explains why the automaker must combine radical change and continuous ¡mprovement if it wants to remain one of the world's leading companies.

Página:

74

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

85

Número:

7-8

Periodo:

Julio - Agosto 2007

ISSN:

001780121

SrcID:

00178012-2007-07.txt

  • Documento número 751818
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:07 a. m.
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Artículo:

To Succeed in the Long Term, Focuson the MiddleTerm

Autor:

GeoffreyA. Moore

Resumen:

Why do so many companies fail to thrive past their first generation of offerings? It's not because their R&D groups aren't hatching new ¡deas. It's because mature organizations have a disconcerting tendency to eat their young.

Página:

84

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

85

Número:

7-8

Periodo:

Julio - Agosto 2007

ISSN:

001780121

SrcID:

00178012-2007-07.txt

  • Documento número 751819
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:07 a. m.
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