- importsource = "00178055-2006-01.txt"
- Artículo:
- Community Forces, Social Capital, and Educational Achievement: The Case of Supplementary Education in the Chinese and Korean Immigrant Communities 
- Autor:
- Min Zhou - Susan S. Kim 
- Página:
- 1 
- Sección:
- Articles 
- Publicación:
- Harvard Educational Review 
- Volúmen:
- 76 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Spring 2006 ISSN 0017-8055 
- SrcID:
- 00178055-2006-01.txt 
- Documento número 1081741
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- (In)Fidelity: What the Resistance of New Teachers Reveals about Professional Principles and Prescriptive Educational Policies 
- Autor:
- Betty Achinstein - Rodney T. Ogawa 
- Página:
- 30 
- Sección:
- Articles 
- Publicación:
- Harvard Educational Review 
- Volúmen:
- 76 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Spring 2006 ISSN 0017-8055 
- SrcID:
- 00178055-2006-01.txt 
- Documento número 1081742
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- An Interview with Khalil Mahshi 
- Página:
- 64 
- Sección:
- Articles 
- Publicación:
- Harvard Educational Review 
- Volúmen:
- 76 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Spring 2006 ISSN 0017-8055 
- SrcID:
- 00178055-2006-01.txt 
- Documento número 1081743
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:52 a. m.
- Enlace directo
- Autor:
- Richard Maclure 
- Página:
- 80 
- Sección:
- Articles 
- Publicación:
- Harvard Educational Review 
- Volúmen:
- 76 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Spring 2006 ISSN 0017-8055 
- SrcID:
- 00178055-2006-01.txt 
- Documento número 1081744
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- College Choices: The Economics of Where to Go, When to Go, and How to Pay for It. Edited by Caroline M. Hoxby 
- Autor:
- Baoyan Cheng 
- Página:
- 110 
- Sección:
- Editor's Review 
- Publicación:
- Harvard Educational Review 
- Volúmen:
- 76 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Spring 2006 ISSN 0017-8055 
- SrcID:
- 00178055-2006-01.txt 
- Documento número 1081745
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:52 a. m.
- Enlace directo
 
  
  
 