- importsource = "00219584-1984-04.txt"
- Artículo:
Chemical treatments of textiles
- Autor:
Robert J. Harper
Robert M. Reinhardt
- Página:
368
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
4
- Periodo:
abril 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-04.txt
- Documento número 239914
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The sulfur chemist: The bearer of ill wind?
- Autor:
Gerald W. Kutney
Kenneth Turnbull
- Página:
372
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
4
- Periodo:
abril 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-04.txt
- Documento número 239915
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Interviewing a professional scientist: An out-of-class assignment
- Autor:
Stanley Jay Shapiro
- Página:
376
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
4
- Periodo:
abril 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-04.txt
- Documento número 239916
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Project Advance and the Advanced Placement Program: A comparison of students' performance on the AP chemistry examination
- Autor:
Joseph Mercurio
Leo Lambert
Rodger Oesterle
- Página:
377
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
4
- Periodo:
abril 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-04.txt
- Documento número 239917
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A teacher's view of Project Advance Chemistry
- Autor:
Albert J. Snow
- Página:
379
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
4
- Periodo:
abril 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-04.txt
- Documento número 239918
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:11 p. m.
- Enlace directo