- importsource = "00219584-1986-09.txt"
- Artículo:
Teaching significant figures using a learning cycle
- Autor:
E. Park Guymon
Helen J. James
Spencer L. Saeger
- Página:
786
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
63
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2012.
- ISSN:
00219584.
- SrcID:
00219584-1986-09.txt
- Documento número 241402
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:18 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:18 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The missing ingredient in teaching evaluation
- Autor:
Henry Freiser
- Página:
788
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
63
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2012.
- ISSN:
00219584.
- SrcID:
00219584-1986-09.txt
- Documento número 241403
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:18 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:18 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Stimulating an interest in chemistry in middle school students UT ACharles W. J. Scaife
- Página:
790
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
63
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2012.
- ISSN:
00219584.
- SrcID:
00219584-1986-09.txt
- Documento número 241404
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:18 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:18 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A nine-month summer program for talented and gifted high school students
- Autor:
Richard H. Hanson
Fred H. Watson
- Página:
792
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
63
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2012.
- ISSN:
00219584.
- SrcID:
00219584-1986-09.txt
- Documento número 241405
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:18 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:18 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The use of plastic sheets to improve the effectiveness of overhead projectors
- Autor:
Frank J. Gadek
- Página:
793
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
63
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2012.
- ISSN:
00219584.
- SrcID:
00219584-1986-09.txt
- Documento número 241406
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:18 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:18 p. m.
- Enlace directo