- importsource = "00219584-1989-04.txt"
 
- Artículo:
 Provocative replies: Two organic chemists look at organic chemistry lab. Chemist I: "I believe they can learn problem-solving and 'cooking' together - it's not an either/or situation."
- Autor:
 Marjorie Kandel
- Página:
 322
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 66
- Número:
 4
- Periodo:
 abril 1989
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-1989-04.txt
- Documento número 243016
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Provocative replies: Two organic chemists look at organic chemistry lab. Chemist II: "...an equilibrium between theoretical and practical aspects of organic chemistry should be established."
- Autor:
 Raphael Ikan
- Página:
 323
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 66
- Número:
 4
- Periodo:
 abril 1989
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-1989-04.txt
- Documento número 243017
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Overall chemical equations
- Autor:
 Victor M. S. Gil
- Página:
 324
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 66
- Número:
 4
- Periodo:
 abril 1989
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-1989-04.txt
- Documento número 243018
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 A chemistry seminar for elementary teachers
- Autor:
 G. Lynn Carlson
- Página:
 325
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 66
- Número:
 4
- Periodo:
 abril 1989
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-1989-04.txt
- Documento número 243019
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Method for integrating inventive teaching with students grades: The creative quiz
- Autor:
 Karen E. Eichstadt
- Página:
 326
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 66
- Número:
 4
- Periodo:
 abril 1989
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-1989-04.txt
- Documento número 243020
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
 - Enlace directo