- importsource = "00219584-1989-04.txt"
- Artículo:
Provocative replies: Two organic chemists look at organic chemistry lab. Chemist I: "I believe they can learn problem-solving and 'cooking' together - it's not an either/or situation."
- Autor:
Marjorie Kandel
- Página:
322
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
4
- Periodo:
abril 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-04.txt
- Documento número 243016
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Provocative replies: Two organic chemists look at organic chemistry lab. Chemist II: "...an equilibrium between theoretical and practical aspects of organic chemistry should be established."
- Autor:
Raphael Ikan
- Página:
323
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
4
- Periodo:
abril 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-04.txt
- Documento número 243017
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Overall chemical equations
- Autor:
Victor M. S. Gil
- Página:
324
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
4
- Periodo:
abril 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-04.txt
- Documento número 243018
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A chemistry seminar for elementary teachers
- Autor:
G. Lynn Carlson
- Página:
325
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
4
- Periodo:
abril 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-04.txt
- Documento número 243019
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Method for integrating inventive teaching with students grades: The creative quiz
- Autor:
Karen E. Eichstadt
- Página:
326
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
4
- Periodo:
abril 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-04.txt
- Documento número 243020
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
- Enlace directo