- importsource = "00219584-2007-09.txt"
- Artículo:
Reworking Exams To Teach Chemistry Content and Reinforce Student Learning
- Autor:
John M. Risley
- Página:
1445
- Sección:
In the Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-09.txt
- Documento número 246583
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Predicted versus Actual Performance in Undergraduate Organic Chemistry and Implications for Student Advising
- Autor:
David P. Pursell
- Página:
1448
- Sección:
In the Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-09.txt
- Documento número 246584
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A One-Hour Practical Lab Exam for Organic Chemistry
- Autor:
Edward G. Neeland
- Página:
1453
- Sección:
In the Laboratory
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-09.txt
- Documento número 246585
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Penny Experiment Revisited: An Illustration of Significant Figures, Accuracy, Precision, and Data Analysis
- Autor:
Joseph Bularzik
- Página:
1456
- Sección:
In the Laboratory
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-09.txt
- Documento número 246586
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Which Method Is Most Precise; Which Is Most Accurate? An Undergraduate Experiment
- Autor:
A. D. Jordan
- Página:
1459
- Sección:
In the Laboratory
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-09.txt
- Documento número 246587
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
- Enlace directo