- importsource = "00219584-2010-01.txt"
- Artículo:
Using a Tablet PC and OneNote 2007 To Teach Chemistry
- Autor:
Daniel C. Tofan
- Página:
47
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-01.txt
- Documento número 247729
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Efficacy of Using Learning Communities To Improve Core Chemistry Education and Increase Student Interest and Retention in Chemistry
- Autor:
Wendy deProphetis Driscoll
Maria Gelabert
Nicholas Richardson
- Página:
49
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-01.txt
- Documento número 247730
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Chem-Wiki To Increase Student Collaboration through Online Lab Reporting
- Autor:
Edward W. Elliott, III
Ana Fraiman
- Página:
54
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-01.txt
- Documento número 247731
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Constructing the Components of a Lab Report Using Peer Review
- Autor:
David E. Berry
Kelli L. Fawkes
- Página:
57
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-01.txt
- Documento número 247732
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing Technical Writing Skills in the Physical Chemistry Laboratory: A Progressive Approach Employing Peer Review
- Autor:
Derek E. Gragson
John P. Hagen
- Página:
62
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-01.txt
- Documento número 247733
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Enlace directo