- importsource = "00219584-2011-03.txt"
- Artículo:
The Contrasting Alkylations of 4-(Dimethylaminomethyl)pyridine and 4-(Dimethylamino)pyridine: An Organic Chemistry Experiment
- Autor:
Kevin L. Jantzi
Susan Wiltrakis
Lauren Wolf
Anna Weber
Josh Cardinal
and Katie Krieter
- Página:
328
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-03.txt
- Documento número 248290
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Solvent-Free Synthesis of 2,2?-Dinitrobiphenyl: An Ullmann Coupling in the Introductory Organic Laboratory
- Autor:
Richard W. Gregor and Laurel A. Goj
- Página:
331
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-03.txt
- Documento número 248291
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Enzymatic Resolution of 1-Phenylethanol and Formation of a Diastereomer: An Undergraduate 1H NMR Experiment To Introduce Chiral Chemistry
- Autor:
Juan A. Faraldos and Jos-Luis Giner
David H. Smith
Mark Wilson
Kyla Ronhovde
Erin Wilson
David Clevette
and Andrea E. Holmes
Kerry Rouhier
- Página:
334
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-03.txt
- Documento número 248292
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring Novel Tools for Assessing High School Students’ Meaningful Understanding of Organic Reactions
- Autor:
Theodoros Vachliotis
Katerina Salta
Petroula Vasiliou
and Chryssa Tzougraki
- Página:
337
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-03.txt
- Documento número 248293
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Organic Chemistry Educators’ Perspectives on Fundamental Concepts and Misconceptions: An Exploratory Study
- Autor:
Jennifer M. Duis
- Página:
346
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-03.txt
- Documento número 248294
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
- Enlace directo