1. importsource = "00219584-2013-07.txt"
Se encontraron 70 resultados.
Artículo:

Understanding Diffraction Using Paper and a Protractor

Autor:

Michael J. Samide

Página:

907

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

90

Número:

7

Periodo:

julio 2013

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2013-07.txt

  • Documento número 249228
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Thermometry as a Teaching Tool for Graphing: A First-Day Introductory Chemistry Laboratory Experiment

Autor:

Lea W. Padgett

Catherine E. MacGowan

Página:

910

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

90

Número:

7

Periodo:

julio 2013

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2013-07.txt

  • Documento número 249229
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Caffeinated Boost on UV Spectrophotometry: A Lab for High School Chemistry or an Introductory University Chemistry Course

Autor:

Kevin Dooling

Kurt Bodenstedt

Michael F. Z. Page

Página:

914

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

90

Número:

7

Periodo:

julio 2013

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2013-07.txt

  • Documento número 249230
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An Inquiry-Based Investigation of Controlled-Release Drug Delivery from Hydrogels: An Experiment for High School Chemistry and Biology

Autor:

Joanna L. Sylman

Keith B. Neeves

Página:

918

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

90

Número:

7

Periodo:

julio 2013

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2013-07.txt

  • Documento número 249231
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Introductory Chemistry: A Molar Relaxivity Experiment in the High School Classroom

Autor:

Anna C. Dawsey

Kathryn L. Hathaway

Susie Kim

Página:

922

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

90

Número:

7

Periodo:

julio 2013

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2013-07.txt

  • Documento número 249232
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
  • Enlace directo