- importsource = "00219584-2014-12.txt"
- Artículo:
Spontaneity and Equilibrium III: A History of Misinformation
- Autor:
Lionel M. Raf
- Página:
2128
- Publicación:
Journal of ChemicalEducation
- Volúmen:
91
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-12.txt
- Documento número 249811
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Synthesis-Spectroscopy Roadmap Problems: Discovering Organic Chemistry
- Autor:
Laurie L. Kurth
Mark J. Kurth
- Página:
2137
- Publicación:
Journal of ChemicalEducation
- Volúmen:
91
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-12.txt
- Documento número 249812
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Synthesis Road Map Problems in Organic Chemistry
- Autor:
Chris P. Schaller
Kate J. Graham
T. Nicholas Jones
- Página:
2142
- Publicación:
Journal of ChemicalEducation
- Volúmen:
91
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-12.txt
- Documento número 249813
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An Introductory Organic Chemistry Review Homework Exercise: Deriving Potential Mechanisms for Glucose Ring Opening in Mutarotation
- Autor:
Margaret Murdock
R. W. Holman
Tyler Slade
- Página:
2146
- Publicación:
Journal of ChemicalEducation
- Volúmen:
91
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-12.txt
- Documento número 249814
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Errors To Teach through a Two-Staged, Structured Review: Peer-Reviewed Quizzes and "What's Wrong With Me?"
- Autor:
Brian P. Coppola
Jason K. Pontrello
- Página:
2148
- Publicación:
Journal of ChemicalEducation
- Volúmen:
91
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-12.txt
- Documento número 249815
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo