1. importsource = "00219584-2016-12.txt"
Se encontraron 52 resultados.
Artículo:

Flash Photolysis Experiment of o-Methyl Red as a Function of pH: A Low-Cost Experiment for the Undergraduate Physical Chemistry Lab

Autor:

Molly C. Larsen

Russell J. Perkins

Página:

2096

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

12

Periodo:

diciembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-12.txt

  • Documento número 250619
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:05 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:05 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Kinetics and Photochemistry of Ruthenium Bisbipyridine Diacetonitrile Complexes: An Interdisciplinary Inorganic and Physical Chemistry Laboratory Exercise

Autor:

Teresa L. Rapp

Susan R. Phillips

Ivan J. Dmochowski

Página:

2101

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

12

Periodo:

diciembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-12.txt

  • Documento número 250620
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:05 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:05 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teaching Reciprocal Space to Undergraduates via Theory and Code Components of an IPython Notebook

Autor:

Matthew N. Srnec

Shiv Upadhyayand

Jeffry D. Madura

Página:

2106

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

12

Periodo:

diciembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-12.txt

  • Documento número 250621
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:05 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:05 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

From Discrete to Continuous Process Simulation in Classical Thermodynamics: Irreversible Expansions of Ideal Monatomic Gases

Autor:

Carmen Álvarez-Rúa

Javier Borge

Página:

2110

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

12

Periodo:

diciembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-12.txt

  • Documento número 250622
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:05 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:05 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploring Technology-Enhanced Learning Using Google Glass To Offer Students a Unique Instructor’s Point of View Live Laboratory Demonstration

Autor:

Fung Fun Man

Página:

2117

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

12

Periodo:

diciembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-12.txt

  • Documento número 250623
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:05 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:05 p. m.
  • Enlace directo