- importsource = "0031921x-2012-05.txt"
- Artículo:
Another way to experiment with images formed by lenses
- Autor:
Gordon R. Gore
- Página:
314
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
50
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2012
- ISSN:
0031921x
- SrcID:
0031921x-2012-05.txt
- Documento número 351380
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:21 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Alternating-current demonstration using Christmas tree lights
- Autor:
John Carlson
- Página:
315
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
50
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2012
- ISSN:
0031921x
- SrcID:
0031921x-2012-05.txt
- Documento número 351381
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:21 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
People get ready, there's a train a-comin'
- Autor:
Patricia Blanton
- Página:
316
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
50
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2012
- ISSN:
0031921x
- SrcID:
0031921x-2012-05.txt
- Documento número 351382
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:21 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Annual reminder: Get your summer physics professional development plans under way
- Autor:
Dan MacIsaac
- Página:
317
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
50
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2012
- ISSN:
0031921x
- SrcID:
0031921x-2012-05.txt
- Documento número 351383
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:21 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Report on HS Physics Teacher Preparation, www.aip.org/statistics/trends/reports/hsteachprep.pdf, by Casey Langer Tesfaye and Susan White of the American Institute of Physics (AIP)
- Autor:
Dan MacIsaac
- Página:
317
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
50
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2012
- ISSN:
0031921x
- SrcID:
0031921x-2012-05.txt
- Documento número 351384
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:21 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:21 p. m.
- Enlace directo