- importsource = "00333085-1998-01.txt"
- Artículo:
- Curriculum-Based Assessment of Reading Skills: Considerations and Caveats for School Psychologists 
- Autor:
- Stephen T. Peverly - Kathleen R. Kitzen 
- Página:
- 29 
- Sección:
- Evaluation and Assessment 
- Publicación:
- Psychology in the Schools 
- Volúmen:
- 35 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 1998 
- ISSN:
- 00333085 
- SrcID:
- 00333085-1998-01.txt 
- Documento número 1294638
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- The Blueprint I Revisited: Training and Practice in School Psychology 
- Autor:
- Robert Henley Woody - Jennifer Davenport 
- Página:
- 49 
- Sección:
- Educational Practices and Problems 
- Publicación:
- Psychology in the Schools 
- Volúmen:
- 35 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 1998 
- ISSN:
- 00333085 
- SrcID:
- 00333085-1998-01.txt 
- Documento número 1294639
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- A Support Program for Sibling of Children With Disabilities: What Sibling Learn and What They Like 
- Autor:
- Lily L. Dyson 
- Página:
- 57 
- Sección:
- Strategies in Behavioral change 
- Publicación:
- Psychology in the Schools 
- Volúmen:
- 35 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 1998 
- ISSN:
- 00333085 
- SrcID:
- 00333085-1998-01.txt 
- Documento número 1294640
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- The ADHD Classroom Kit: A Whole-Classroom Approach for Managing Disruptive Behavior 67 
- Autor:
- Karla Anhalt - Cheryl B. McNeil - Alisa B. Bahl 
- Sección:
- Strategies in Behavioral change 
- Publicación:
- Psychology in the Schools 
- Volúmen:
- 35 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 1998 
- ISSN:
- 00333085 
- SrcID:
- 00333085-1998-01.txt 
- Documento número 1294641
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- The Effect of Methylphenidate on Teachers, Behavioral Rating in Specific School Situations 81 
- Autor:
- David L. Wodrich - Joseph C. Kush 
- Sección:
- General 
- Publicación:
- Psychology in the Schools 
- Volúmen:
- 35 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 1998 
- ISSN:
- 00333085 
- SrcID:
- 00333085-1998-01.txt 
- Documento número 1294642
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Enlace directo
 
  
  
 