1. importsource = "03054985-2008-02.txt"
Se encontraron 28 resultados.
Artículo:

Educational professionals' experiences of self-harm in primary school children: 'You don't really believe, unless you see it'.

Autor:

Simm, Rebecca

Roen, Katrina

Daiches, Anna

Página:

253

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

2

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-02.txt

  • Documento número 1231838
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Nice and kind, smart and funny: what children like and want to emulate in their teachers.

Autor:

Hutchings, Merryn

Carrington, Bruce

Francis, Becky

Skelton, Christine

Read, Barbara

Hall, Ian

Página:

135

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

2

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-02.txt

  • Documento número 822634
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Practice makes perfect? Learning to learn as a teacher.

Autor:

Hagger, Hazel

Burn, Katharine

Mutton, Trevor

Brindley, Sue

Página:

159

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

2

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-02.txt

  • Documento número 822635
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Expansion and social selection in education in England and Scotland.

Autor:

Iannelli, Cristina

Página:

179

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

2

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-02.txt

  • Documento número 822636
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Urban neighbourhood quality and school leaving age: Gender differences and some hypotheses.

Autor:

Flouri, Eirini

Ereky-Stevens, Katharina.

Página:

203

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

2

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-02.txt

  • Documento número 822637
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo