- importsource = "03054985-2008-02.txt"
- Artículo:
Educational professionals' experiences of self-harm in primary school children: 'You don't really believe, unless you see it'.
- Autor:
Simm, Rebecca
Roen, Katrina
Daiches, Anna
- Página:
253
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-02.txt
- Documento número 1231838
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Nice and kind, smart and funny: what children like and want to emulate in their teachers.
- Autor:
Hutchings, Merryn
Carrington, Bruce
Francis, Becky
Skelton, Christine
Read, Barbara
Hall, Ian
- Página:
135
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-02.txt
- Documento número 822634
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Practice makes perfect? Learning to learn as a teacher.
- Autor:
Hagger, Hazel
Burn, Katharine
Mutton, Trevor
Brindley, Sue
- Página:
159
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-02.txt
- Documento número 822635
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Expansion and social selection in education in England and Scotland.
- Autor:
Iannelli, Cristina
- Página:
179
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-02.txt
- Documento número 822636
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Urban neighbourhood quality and school leaving age: Gender differences and some hypotheses.
- Autor:
Flouri, Eirini
Ereky-Stevens, Katharina.
- Página:
203
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-02.txt
- Documento número 822637
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Enlace directo