1. importsource = "03601315-2007-01.txt"
Se encontraron 36 resultados.
Artículo:

Transition from traditional to ICT-enhanced learning environments in undergraduate chemistry courses

Autor:

Miri Barak

Página:

30

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

48

Número:

1

Periodo:

Enero 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-01.txt

  • Documento número 822978
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An innovative improvement of engineering learning system using computational fluid dynamics concept

Autor:

T.C. Hung

S.K. Wang

S.W. Tai

Página:

44

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

48

Número:

1

Periodo:

Enero 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-01.txt

  • Documento número 822979
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Technoliteracy and learning: An analysis of the quality of knowledge in electronic representations of understanding

Autor:

Kay Kimber

Hitendra Pillay

Cameron Richards

Página:

59

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

48

Número:

1

Periodo:

Enero 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-01.txt

  • Documento número 822980
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Our flexible friend: The implications of individual differences for information technology teaching

Autor:

S.J. Waite

S. Wheeler

C. Bromfield

Página:

80

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

48

Número:

1

Periodo:

Enero 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-01.txt

  • Documento número 822981
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Contextual learning theory: Concrete form and a software prototype to improve early education

Autor:

Ton Mooij

Página:

100

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

48

Número:

1

Periodo:

Enero 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-01.txt

  • Documento número 822982
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:48 a. m.
  • Enlace directo