- importsource = "03601315-2008-08.txt"
- Artículo:
Constructions of dynamic geometry: A study of the interpretative flexibility of educational software in classroom practice
- Autor:
Kenneth Ruthven
Sara Hennessy
Rosemary Deaney
- Página:
297
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 92725
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student perceptions of collaborative learning, social presence and satisfaction in a blended learning environment: Relationships and critical factors
- Autor:
Hyo-Jeong So
Thomas A. Brush
- Página:
318
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 92726
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An enhanced genetic approach to optimizing auto-reply accuracy of an e-learning system
- Autor:
Gwo-Jen Hwang
Peng-Yeng Yin
Tzu-Ting Wang
Judy C.R. Tseng
Gwo-Haur Hwang
- Página:
337
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 92727
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of CD-ROM storybook reading on low SES kindergarteners’ emergent literacy as a function of learning context
- Autor:
Adina Shamir
Ofra Korat
Nili Barbi
- Página:
354
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 92728
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Data mining in course management systems: Moodle case study and tutorial
- Autor:
Cristóbal Romero
Sebastián Ventura
Enrique García
- Página:
368
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 92729
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo