1. importsource = "03601315-2008-08.txt"
Se encontraron 96 resultados.
Artículo:

Constructions of dynamic geometry: A study of the interpretative flexibility of educational software in classroom practice

Autor:

Kenneth Ruthven

Sara Hennessy

Rosemary Deaney

Página:

297

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 92725
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Student perceptions of collaborative learning, social presence and satisfaction in a blended learning environment: Relationships and critical factors

Autor:

Hyo-Jeong So

Thomas A. Brush

Página:

318

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 92726
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An enhanced genetic approach to optimizing auto-reply accuracy of an e-learning system

Autor:

Gwo-Jen Hwang

Peng-Yeng Yin

Tzu-Ting Wang

Judy C.R. Tseng

Gwo-Haur Hwang

Página:

337

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 92727
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effects of CD-ROM storybook reading on low SES kindergarteners’ emergent literacy as a function of learning context

Autor:

Adina Shamir

Ofra Korat

Nili Barbi

Página:

354

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 92728
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Data mining in course management systems: Moodle case study and tutorial

Autor:

Cristóbal Romero

Sebastián Ventura

Enrique García

Página:

368

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 92729
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo