- importsource = "03601315-2011-02.txt"
- Artículo:
Young children’s computer skills development from kindergarten to third grade
- Autor:
Mesut Saçkes
Kathy Cabe Trundle
Randy L. Bell
- Página:
1698
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93285
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Augmenting paper-based reading activity with direct access to digital materials and scaffolded questioning
- Autor:
Nian-Shing Chen
Daniel Chia-En Teng
Cheng-Han Lee
Kinshuk
- Página:
1705
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93286
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of pacing and cognitive style across dynamic and non-dynamic representations
- Autor:
Tim N. Höffler
Ruth N. Schwartz
- Página:
1716
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93287
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Web-based model for developing assessment literacy of secondary in-service teachers
- Autor:
Ya-Ching Fan
Tzu-Hua Wang
Kuo-Hua Wang
- Página:
1727
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93288
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Examining the relation between domain-related communication and collaborative inquiry learning
- Autor:
Anjo Anjewierden
Hannie Gijlers
Bas Kolloffel
Nadira Saab
Robert de Hoog
- Página:
1741
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93289
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo