- importsource = "03601315-2011-03.txt"
 
- Artículo:
 Impacts and preferences study for e-HO as a holistic learning environment complementary to e-Learning.
- Autor:
 Lee, Ching-Yieh
Der Pan, Peter Jen
Liao, Ching-Jung.
- Página:
 747
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 56
- Número:
 3
- Periodo:
 Abril 2011
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2011-03.txt
- Documento número 93319
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 An analysis of educational informatization level of students, teachers, and parents: In Korea.
- Autor:
 Kim, JaMee
Lee, WonGyu.
- Página:
 760
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 56
- Número:
 3
- Periodo:
 Abril 2011
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2011-03.txt
- Documento número 93320
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Educational virtual environments: A ten-year review of empirical research (1999–2009).
- Autor:
 Mikropoulos, Tassos A.
Natsis, Antonis.
- Página:
 769
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 56
- Número:
 3
- Periodo:
 Abril 2011
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2011-03.txt
- Documento número 93321
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The applicability of interactive item templates in varied knowledge types.
- Autor:
 Koong, Chorng-Shiuh
Wu, Chi-Ying.
- Página:
 781
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 56
- Número:
 3
- Periodo:
 Abril 2011
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2011-03.txt
- Documento número 93322
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The design and development of a computerized tool support for conducting senior projects in software engineering education.
- Autor:
 Chen, Chung-Yang
Teng, Kao-Chiuan.
- Página:
 802
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 56
- Número:
 3
- Periodo:
 Abril 2011
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2011-03.txt
- Documento número 93323
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Enlace directo