1. importsource = "03601315-2012-09.txt"
Se encontraron 116 resultados.
Artículo:

Making games in the classroom: Benefits and gender concerns

Autor:

Judy Robertson

Página:

385

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 93535
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Preparation versus practice: How do teacher education programs and practicing teachers align in their use of technology to support teaching and learning?

Autor:

Anne T. Ottenbreit-Leftwich, Thomas A. Brush, Jesse Strycker, Susie Gronseth, Tiffany Roman, Serdar Abaci, Peter vanLeusen, Sungwon Shin, Wylie Easterling, Jonathan Plucker

Página:

399

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 93536
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Assessment of programming language learning based on peer code review model: Implementation and experience report

Autor:

Yanqing Wang, Hang Li, Yuqiang Feng, Yu Jiang, Ying Liu

Página:

412

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 93537
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teacher beliefs and technology integration practices: A critical relationship

Autor:

Peggy A. Ertmer, Anne T. Ottenbreit-Leftwich, Olgun Sadik, Emine Sendurur, Polat Sendurur

Página:

423

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 93538
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Trialing cartoons: Teachers’ attitudes towards animation as an ELT instructional tool

Autor:

C.A. DeCoursey

Página:

436

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 93539
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo