1. importsource = "03601315-2012-11.txt"
Se encontraron 44 resultados.
Artículo:

Can we teach digital natives digital literacy?

Autor:

Wan Ng

Página:

1065

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-11.txt

  • Documento número 93593
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Erratum to “The impact of Technology-Enabled Active Learning (TEAL) implementation on student performance and teachers' teaching in a high school context” [Comput. Educ. 59 (2012) 206–214]

Autor:

Ruey S. Shieh

Página:

1079

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-11.txt

  • Documento número 93594
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A video recording and viewing protocol for student group presentations: Assisting self-assessment through a Wiki environment

Autor:

Shane Barry

Página:

855

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-11.txt

  • Documento número 984394
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using Wiki in teacher education: Impact on knowledge management processes and student satisfaction

Autor:

Michele Biasutti, Heba EL-Deghaidy

Página:

861

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-11.txt

  • Documento número 984395
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning in a u-Museum: Developing a context-aware ubiquitous learning environment

Autor:

Chia-Chen Chen, Tien-Chi Huang

Página:

873

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-11.txt

  • Documento número 984396
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo