- importsource = "03601315-2013-09.txt"
- Artículo:
Animated agents and learning: Does the type of verbal feedback they provide matter?
- Autor:
Lijia Lin
Robert K. Atkinson
Robert M. Christopherson
- Página:
239
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 93777
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ABRACADABRA aids Indigenous and non-Indigenous early literacy in Australia: Evidence from a multisite randomized controlled trial
- Autor:
Jennifer R. Wolgemuth
Robert Savage
Janet Helmer
- Página:
250
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 93778
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Foster strengths and circumvent weaknesses: Advantages and disadvantages of online versus face-to-face subgroup discourse
- Autor:
Mingzhu Qiu
Douglas McDougall
- Página:
1
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 984578
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effect of uncertainty on learning in game-like environments
- Autor:
Erol Ozcelik
Nergiz Ercil Cagiltay
Nese Sahin Ozcelik
- Página:
12
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 984579
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Acceptance of game-based learning by secondary school teachers
- Autor:
Jeroen Bourgonjon
Frederik De Grove
Cindy De Smet
- Página:
21
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 984580
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo