- importsource = "03601315-2014-06.txt"
- Artículo:
Cognitive and affective implications of persuasive technology use on mathematics instruction
- Autor:
Mehmet Ersoy
- Página:
253
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
75
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-06.txt
- Documento número 93833
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Civic engagement among educated Chinese youth: The role of SNS (Social Networking Services), bonding and bridging social capital
- Autor:
Zhi-Jin Zhong
- Página:
263
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
75
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-06.txt
- Documento número 93834
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
When educational agents meet surrogate competition: Impacts of competitive educational agents on students' motivation and performance
- Autor:
Zhi-Hong Chen
- Página:
274
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
75
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-06.txt
- Documento número 93835
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Modelling and quantifying the behaviours of students in lecture capture environments
- Autor:
Christopher Brooks
- Página:
282
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
75
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-06.txt
- Documento número 93836
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of UZWEBMAT on the probability unit achievement of Turkish eleventh grade students and the reasons for such
- Autor:
Özcan Özyurt
- Página:
1
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
75
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-06.txt
- Documento número 984634
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo