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Se encontraron 33 resultados.
Artículo:

A Tasmanian designer dives into the heart of her clients' brands to create holistic identity systems.

Autor:

Megan Perkins

Publicación:

Communication Arts

Número:

448

Periodo:

Septiembre-Octubre 2022

ISSN:

00103519

SrcID:

22537317-2022-05.txt

  • Documento número 1745509
  • Actualizado el martes, 16 de abril de 2024 03:45:16 p. m.
  • Creado el martes, 16 de abril de 2024 03:45:16 p. m.
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Artículo:

This new directing duo has made a splash in advertising wit h commercials that combine fashion, humor and narrative storytelling.

Publicación:

Communication Arts

Número:

448

Periodo:

Septiembre-Octubre 2022

ISSN:

00103519

SrcID:

22537317-2022-05.txt

  • Documento número 1745510
  • Actualizado el martes, 16 de abril de 2024 03:45:16 p. m.
  • Creado el martes, 16 de abril de 2024 03:45:16 p. m.
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Artículo:

COVER: Clockwise from top left: Pure Queerness self-promotion, p. 125; GustosA letterhead, p. 107; Arts Workers United branding program, p. 98; Festival FILMAR en América Latina poster, p. 69; Grow editorial design, p. 111; Te n nessee Homemade Wines Co. packaging, 59

Publicación:

Communication Arts

Número:

448

Periodo:

Septiembre-Octubre 2022

ISSN:

00103519

SrcID:

22537317-2022-05.txt

  • Documento número 1745511
  • Actualizado el martes, 16 de abril de 2024 03:45:16 p. m.
  • Creado el martes, 16 de abril de 2024 03:45:16 p. m.
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Artículo:

illo

Autor:

Michael Coyne

Resumen:

A Turin-based motion graphics studio enkindles playfulness and wonder through its colorful, abstract visual language.

Publicación:

Communication Arts

Número:

448

Periodo:

Septiembre-Octubre 2022

ISSN:

00103519

SrcID:

22537317-2022-05.txt

  • Documento número 1745512
  • Actualizado el martes, 16 de abril de 2024 03:45:23 p. m.
  • Creado el martes, 16 de abril de 2024 03:45:23 p. m.
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Artículo:

Highdive

Autor:

Dave Kuhl

Resumen:

Using humor and strategic celebrity endorsements, this Chicago-based ad agency has cracked the Super Bowl code.

Publicación:

Communication Arts

Número:

448

Periodo:

Septiembre-Octubre 2022

ISSN:

00103519

SrcID:

22537317-2022-05.txt

  • Documento número 1745513
  • Actualizado el martes, 16 de abril de 2024 03:45:23 p. m.
  • Creado el martes, 16 de abril de 2024 03:45:23 p. m.
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