- isn = "00178055"
- Artículo:
Children's First Schoolbooks:
- Autor:
PETER FREEBODY
CAROLYN D. BAKER
- Resumen:
Introductions to the Culture of Literacy
- Página:
381
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
55
- Número:
4
- Periodo:
1985
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-1985-04.txt
- Documento número 189737
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:25 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:25 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
English and Creole:
- Autor:
NAN ELVASSER
PATRICIA IRVINE
- Resumen:
The Dialectics of Choice in a College Writing Program
- Página:
399
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
55
- Número:
4
- Periodo:
1985
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-1985-04.txt
- Documento número 189738
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:25 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:25 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A "Quintessential American":
- Autor:
MICHAEL FULTZ
- Resumen:
Horace Mann Bond, 1924-1939
- Página:
416
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
55
- Número:
4
- Periodo:
1985
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-1985-04.txt
- Documento número 189739
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:25 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:25 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
This Time the College Board Is Wrong
- Autor:
JAMES CROUSE
- Página:
478
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
55
- Número:
4
- Periodo:
1985
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-1985-04.txt
- Documento número 189740
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:25 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:25 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Merit Pay and the Evaluation Problem:
- Autor:
RICHARD J. MURNANE
DAVID K. COHEN
- Resumen:
Why Most Merit Pay Plans Fail and a Few Survive
- Página:
1
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
56
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1986
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-1986-01.txt
- Documento número 189741
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:25 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:25 p. m.
- Enlace directo