- pub = ("Academy of Management Learning & Education")
- Artículo:
Developing Efficacy Beliefs for Ethics and Diversity Management
- Autor:
Johnathan K. Nelson, Laura Wheeler Poms, and Paige P. Wolf
- Página:
49
- Sección:
Research & Reviews
- Publicación:
Academy of Management Learning & Education
- Volúmen:
11
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2012
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2012-01.txt
- Documento número 2454
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Examining the Influence of Team Project Design Decisions on Student Perceptions and Evaluations of Instructors
- Autor:
Deborah L. Kidder and Lynn Bowes-Sperry
- Página:
69
- Sección:
Research & Reviews
- Publicación:
Academy of Management Learning & Education
- Volúmen:
11
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2012
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2012-01.txt
- Documento número 2455
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What Are the Correlates of Interdisciplinary Research Impact? The Case of Corporate Governance Research
- Autor:
William Q. Judge, Thomas Weber, and Maureen I. Muller-Kahle
- Página:
82
- Sección:
Research & Reviews
- Publicación:
Academy of Management Learning & Education
- Volúmen:
11
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2012
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2012-01.txt
- Documento número 2456
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introduction: Plagiarism in Submissions to the AOM Conference
- Autor:
Jean M. Bartunek
- Página:
99
- Sección:
Exemplary Contributions
- Publicación:
Academy of Management Learning & Education
- Volúmen:
11
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2012
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2012-01.txt
- Documento número 2457
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Fox in the Hen House: A Critical Examination of Plagiarism Among Members of the Academy of Management
- Autor:
Benson Honig and Akanksha Bedi
- Página:
101
- Sección:
Exemplary Contributions
- Publicación:
Academy of Management Learning & Education
- Volúmen:
11
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2012
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2012-01.txt
- Documento número 2458
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:02 p. m.
- Enlace directo